Donderdag dag 3 13-8-2015 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu Donderdag dag 3 13-8-2015 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu

Donderdag dag 3 13-8-2015

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg Masja

13 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Shit...
Gisteravond is Ronny door zijn rug gegaan en dacht dat het wel mee viel. Niet dus.
Ondanks dat hij vannacht goed heeft geslapen is hij er vanmorgen weer door gegaan en kan geen kant uit. Het ontbijt met pijn en moeite doorstaan. Daarna terug op bed.
Stijn en ik zijn smeermiddel gaan halen bij een apotheek. Hij heeft al de nodige pijnstillers op. Ik heb hem net goed gemasseerd, nu dus maar even afwachten. We Hopen dat het weer snel losschiet anders zit er voor hem niets anders op dan pob (plat op bed) en zullen Stijn en ik alleen op pad moeten.
Het is hier nu 11:00 uur. We wachten nog even af en plannen dan verder.
Balen....

• 13 Augustus 2015 - 08:01

Ine:

Oh nee he, net nu :-(
    Hoop dat hij snel weer mee kan doen. Beterschap!

• 13 Augustus 2015 - 08:33

Mariëlle :

Oh potverdorie......dat is echt balen....

Hoop dat hij snel weer voldoende opgeknapt is.
    Dikke knuffel xxx

• 13 Augustus 2015 - 08:49

Annemie:

Hoi, hopelijk doen de smeerseltjes zijn werk! Beterschap xxx

• 13 Augustus 2015 - 09:08

Nicky:

Hi zus, volg alles vanaf hier. Inderdaad balen van Ronny.
    Hopelijk trekt het snel bij want de Thaise wegen zijn niet altijd de beste voor je rug

• 13 Augustus 2015 - 09:10

Nicky:

Volgens mij is maar helft van vorige bericht geplaatst..

• 13 Augustus 2015 - 09:30

Mam En Pap:

Hoi wat vervelend hoop dat de medicijnen hun werk doen en anders maar een massage vragen door een thaise deze zijn goed.Heel veel beterschap

• 13 Augustus 2015 - 18:01

Pa En Ma,:

Jammer als zoiets gebeurt op je eerste dag van de vakantie. Hopelijk snel beterschap

Groetjes