Vrijdagavond, dag 11. 21-8-2015 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu Vrijdagavond, dag 11. 21-8-2015 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu

Vrijdagavond, dag 11. 21-8-2015

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg Masja

21 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

We zijn weer terug in het hotel.
We zijn met een rode taxi naar een
bekend restaurant hier in Chiang Mai gegaan. En alweer zalig gegeten.

Het heet de "River Side House".
Ik kwam deze naam tegen in veel reisverslagen en ik moet zeggen het klopt allemaal.
Het is een restaurant aan twee kanten van de weg. De ene kant ligt aan de rivier. Hier was het vol, daarom kregen we een plaats aan de overkant, achteraf gelukkig.
Het was hier nog gezelliger. Groot overdekt terras met een waterval. Het leek net alsof jr midden in de natuur zat.
Het eten was er alweer heerlijk. We hebben allerlei Thaise gerechten gehad. De tafel stond vol. Je kon er ook westers eten krijgen.
Het zat goed vol, maar dat merkte je niet.

Aan de voorkant was nog een terras waar een bandje aan het zingen was.
Helaas voelde Stijn zich niet zo lekker en zijn we maar kort gebleven. Terug met de tuktuk.
Het vervoer kost hier niets. 100 Bath voor ons drieën.
Daar ga je dus niet voor lopen.
We zitten nu in de bar. Dadelijk lekker het bed in en morgen door naar Phuket.

Ik moet zeggen dat ik Bangkok leuker en gezelliger qua stad vond.
Hier is het toch meer op de toeristen gericht. Kan natuurlijk ook komen door de buurten waar we inzaten.

Vanmiddag trouwens nog een heerlijke voemassage gehad met als toetje een hoofd en nekmassage.... Wat een geweld en kracht zit er in die handen. Met deze dames moet je niet gaan armpje drukken..
Alleen al hiervoor zou ik hier vaker willen zijn. Een uur massage en dat voor 250 Bath..

De was die we gisteren hebben gebracht hebben opgehaald. Alles netjes schoon en mooi gevouwen.
Wel zo makkelijk voor de aankomende dagen.

Benieuwd wat ons aankomende week nog gaat brengen.

Tip; Het restaurant The River side. Dit is echt de moeite waard. Heerlijk eten, zeer uitgebreide kaart en gezellig zitten in beide gedeeltes van het restaurant.

• 21 Augustus 2015 - 17:05

Petra:

Hallo Jullie zijn geloof ik aardig aan het wennen. En dat eten van jullie blijft maar lekker. Hier is het goed warm dus wij houden ons rustig voor zover dat kan. We hebben een grote partij hout dat nu gezaagd is maar voor een gedeelte nog gekliefd moet worden. Dus Bert heeft werk. Ben heel benieuwd naar jullie verdere ervaringen. Gr.

• 21 Augustus 2015 - 17:31

Pap:

Hoi, ja blijf maar over dat eten bezig....vergeet niet nog een paar foto's te maken van moie gerechtjes voor mam. En we gaan er van it dat we nu ook bij jou Thais kunnen komen eten.
    Bangkok is een geweldige stad en je ziet er maar zo weinig van. Alleen al uren op een terras zitten en niets anders dan mensen kijken is een geweldige ervaring (uiteraard met een drankje en hapje)
    Op Phuket genieten van een resort, en dan de natuur in.
    xxpapxxmamx