Dinsdag dag 15, 25-8-2015 deel 2 - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu Dinsdag dag 15, 25-8-2015 deel 2 - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu

Dinsdag dag 15, 25-8-2015 deel 2

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg Masja

25 Augustus 2015 | Thailand, Lamai Beach

Zoals ik vandaag al eerder schreef zijn we vandaag verhuisd naar Koh Samui.
Dit ging helaas met de nodige vertraging.

Ronny kwam om 12:15 terug van een kletsnatte tocht door de jungle, hij heeft het wel leuk gevonden.
Het bleek wel zwaar te zijn doordat het overal glad was en je dus heel geforceerd moest lopen.
Ze hebben ergens in de jungle onder een afdakje een bbq, crumbled ei, rijst,soep en kokosnoot gehad. Alles vers gemaakt waar ze bij waren en uitgelegd wat het allemaal was. Dit had ik wel graag willen zien. Helaas soms moet je naar je lichaam luisteren, zoals Petra al schreef..

Na terugkomst is hij zich gaan douchen en is zijn spullen gaan inpakken. In de tussentijd hebben Stijn en ik weer lekker gelunched.

Om 13:30 werden we opgehaald om naar de Ferry gebracht te worden. Het bleek dat we onderweg nog een stel mensen moesten ophalen. We zouden ruim 2 uur moeten
Rijden en om 17:00 vertrok de Ferry. Ook moesten er nog tickets gekocht worden. Het ging er dus om spannen of we het zouden halen.

Gelukkig waren we ruim op tijd daar. Net 16:30 geweest. Kaartjes gekocht door de chauffeur en toen konden we naar de Ferry...... Maar wat bleek..
De boot van 17:00 vertrok niet. Waarom geen idee. Just because...

We moesten dus een uur wachten op de volgende.
Het was nu niet de gezelligste plek om te hangen, echt schoon was het er niet.
Ronny heeft zich nog iets te eten gepakt, maar Stijn en ik hoefden niets, ik vertrouwde het daar niet zo..

Eindelijk om 17:50 uur konden we de Ferry op. Deze boor is niet echt ingesteld op mensen met bagage, je moest met je hele plunje minimaal 1 trap op, zo'n heerlijk ijzeren trapje.
En om een uur of 18:40 vertrok hij dan eindelijk.. Pfffff
De overtocht verliep soepel en duurde 1,5 uur.
Lange zit dus.
Bij aankomst moesten weer met onze koffers dat fijne trapje af..

Ook hier stond weer netjes iemand op ons te wachten om ons naar ons hotel te brengen.

Al met al waren we om 21:00 uur in ons hotel.
We kregen direct een welkomstdrankje en konden inchecken.

We hebben een mooie, ruime kamer gekregen.

Nadat we onze koffers voor de eerste keer deze vakantie eens echt uitgepakt hadden, alles was toch wel wat klam na 3 dagen in de jungle met regen, zijn we op het strand wat gaan drinken.
Ziet er heel gezellig uit. Tafeltjes met lampjes op het strand.
Natuurlijk al even met onze tenen aan het zeewater geproefd, lekker warm. Dat wordt dus heerlijk zwemmen morgen.

Nu liggen we in ons bed, een mega groot bed trouwens. En gaan zo lekker slapen. De komende dagen staat er buiten relaxen en zwemmen niets op de planning.
Wel wil ik graag gaan snorkelen.

Maar voor nu.... Slaap lekker...

Ons hotel voor de laatste paar nachten heet; Thai House beach Resort.
Het ligt direct aan het strand en direct aan de winkelstraat.
Het is een rustig hotel met een heel mooi strand met ligbedjes en parasols.
Onze kamer was ook weer ruim en de badkamer was prima.
Het ontbijt was uitgebreid.
Je kon hier ook lekker lunchen en dineren.
Het zwembad is niet zo groot,maar wel lekker,e hebben er ook een bubbelbad.
Het is gebouwd in Thaise sfeer. Erg gezellig.

• 26 Augustus 2015 - 17:05

Pa En Ma :

Maak er nog een paar mooie dagen van

Groetjes van pa

• 27 Augustus 2015 - 10:07

Ralph:

Geniet nog maar effe van deze geweldige reis. Wij zijn al weer een dikke week thuis. Moeten gauw maar eens een keer afspreken om foto's te kijken. Groetjes Ralph