Dinsdag, dag 15. 25-8-2015 - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu Dinsdag, dag 15. 25-8-2015 - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu

Dinsdag, dag 15. 25-8-2015

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg Masja

25 Augustus 2015 | Thailand, Surat Thani

Vannacht slecht geslapen.
Om 23:30 schrokken we wakker van een enorme slag. Ik dacht dat de boek instortte, Ronny vloog ook overeind. Stijn kwam even omhoog en sliep weer verder.
Het bleek een enorme donderdagslag te zijn gevolgd door een felle lichtflits.
Het regende mega hard en dit is het zowat de hele nacht blijven doen.
Ik had het idee dat we de rivier naast ons zouden hebben vanmorgen, maar dat viel wel mee.

Om 8:00 uur ontbijt.
We zouden om 9:00 uur de jungle ingaan.
Alleen Ronny is meegegaan. Voor mij is het te zwaar. Aangezien het erg vochtig hier is merk ik dat ik niet zo veel reserves heb en zo'n wandeling is dan net iets te veel van het goede. Helaas.
Stijn is bij mij gebleven, hij heeft wat oorpijn en heeft een paracetamolletje gepakt.
Gelukkig gaf dit na een tijdje wat verlichting.

Terwijl Ronny door de stromende regen aan het wandelen is, tenminste we denken dat ze ook nat worden, zitten Stijn en ik hier in de bar wat te lezen en ben ik mijn blog aan het bijwerken.

Helaas gaat het plaatsen van de foto's niet zo als ik hoopte, maar die houden jullie nog te goed.

Rond een uur of 13:30 worden we opgehaald en naar de Ferry gebracht die ons naar Koh Samui brengt. Hier gaan we de laatste paar dagen relaxen op het strand en hopelijk snorkelen.

  • 25 Augustus 2015 - 06:04

    Petra:

    Verstandig besluit om naar je lichaam te luisteren, niet iedereen doet dat. Goed dat Stijn zijn oorpijn gezakt is kunnen jullie straks extra genieten tijdens jullie laatste relax dagen. Wat gaat het toch snel. Maar wat zullen jullie mooie herinneringen hebben. Gr.

  • 25 Augustus 2015 - 09:29

    Annemie:

    Hoi, geniet nog maar lekker de laatste dagen, voor dat jullie het weten zijn jullie weer thuis! Veel liefs en lekker rusten xxx

  • 25 Augustus 2015 - 09:36

    Pap:

    Hoi.
    Goed zo, niet eigenwijs zijn en te veel willen. Gelukkig heb je al heel veel kunnen doen, zien en beleven.
    Zorg dat je ook een uitgerust gevoel hebt zodat je straks ook nog eens volop van de herinneringen kunt genieten.Verhalen die e ons moe vertellen.
    Veel strandplezier.
    xxpapxxmamxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Masja

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6882

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2016 - 30 Augustus 2016

Bali 2016

11 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Onze rondreis door Thailand

Landen bezocht: