Hier zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu Hier zijn we weer - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Masja - WaarBenJij.nu

Hier zijn we weer

Door: Masja

Blijf op de hoogte en volg Masja

20 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

We hebben een aantal dagen niet kunnen schrijven omdat we eerst in de jungle zaten en geen stroom of WiFi hadden.
Nu in Chiang Mai hebben we ook maar beperkt WiFi. De foto's houden jullie dan ook nog tegoed.

We genieten van een schitterende reis.
Ongelooflijk wat we allemaal zien, ruiken en proeven.

Dit is een reis die onze wereld enorm vergroot. Letterlijk en figuurlijk.

Ook Stijn is steeds erg onder de indruk. Je ziet de radartjes overuren maken in zijn hoofd.
Hij leert hier meer van dan op school te zitten, konden we dit maar verlengen.
Alles gaat in het Engels, we staan er verbaasd van hoeveel hij verstaat en hij kan, als hij durft, een aardig woordje praten.

Groetjes en tot later..

• 20 Augustus 2015 - 08:52

Pap:

Hoi
    Fijn te horen dat jullie heel veel ervaringen opdoen en dat ook Stijn er erg van geniet. ...Heeft zeker te maken met goede mix van culturele activiteiten en ontspanning.(is al wel lang weg) Ja dat eten dat roept heel wat op, daarom als troost hier ook rijst met een en ander. Gelukkig is dat altijd genoeg voor 2 keer eten.
    Hopen dat je gauw weer kunt 'bloggen' . Erg leuk om te lezen.
    Heel veel liefs aan allen.
    xxpapxx